Canyon is een wereldwijd fabrikant van Race, MTB, Triathlon, Urban en Fitness bikes. De directe aanpak van Canyon onderscheidt hen van onze concurrenten. Leveren van de hoogste kwaliteit en beste service hebben bij Canyon altijd de allerhoogste prioriteit. Het voortdurend verkennen van nieuwe mogelijkheden stelt Canyon in staat om voorop te blijven lopen en het merk Canyon continu te blijven ontwikkelen. Ze zijn nu meer dan ooit op zoek naar getalenteerde individuen die bereid zijn te helpen de toekomst van het fietsen vorm te geven.

Technical Service Professional (m/f/d) fulltime of parttime (32h)

canyon logo

Canyon is op zoek naar een Technical service professional voor de Nederlandse markt. Deze positie heeft als standplaats het servicecentrum in Eindhoven.

Canyon Nederland is opgezet in 2012 om alle Nederlandse klanten van ondersteuning te voorzien; op technisch vlak (onderhoud, reparaties, garantie) maar ook als aanspreekpunt voor informatie over verkoop of orderverloop. Daarnaast wordt vanuit Canyon Nederland de lokale marketing tot uitvoering gebracht. We vormen een toegewijd team dat zich elke dag hard inzet voor de verdere ontwikkeling van Canyon in Nederland.

Om onze dienstverlening aan bestaande en nieuwe klanten verder te verbeteren zijn wij op zoek naar een Technical Service Professional die ons team kan uitbreiden en versterken. Naast de dagelijkse interactie met klanten om technische problemen op te lossen zul je ook de werkplaats ondersteunen in communicatie aangaande werkzaamheden en garantiegevallen.

TAKENPAKKET

  • Het leveren van hoogwaardige klantenservice via telefoon, email en chat
  • Verbeteren van de klantenservice processen om zo tot een beter serviceniveau te komen
  • Signaleren en communiceren van problemen en klantwensen richting Customer service manager
  • Te woord staan van bezoekers aan het Canyon Service Centrum
  • Ondersteuning op evenementen en andere toekomstige persoonlijke contactmomenten

BEN JIJ DE JUISTE KANDIDAAT?

  • Ruime ervaring in een klant ondersteunende rol
  • Uitmuntende communicatieve skills
  • Uitgebreide technische kennis en probleemoplossend vermogen
  • Gezonde dosis geduld en klantvriendelijkheid
  • Stressbestendig, geordend en gestructureerd
  • Vloeiend in Engels
  • Bereidheid om te werken in weekenden voor evenementen
  • 32 tot 40 uur per week beschikbaar en woonachtig in de regio Eindhoven

WAT HEBBEN WIJ TE BIEDEN?

Canyon is zonder twijfel een van de modernste en snelst groeiende bedrijven in de fietsindustrie. Dit brengt een uitermate dynamische werkomgeving met zich mee waarin je jezelf kunt ontwikkelen. Voor deze functie geldt een marktconform salaris en een uitstekend pakket secundaire arbeidsvoorwaarden. Daarnaast zul je bij Canyon onderdeel gaan uitmaken van een jong, gemotiveerd en gezellig team met een uitstekende werksfeer waarin de liefde voor de fiets voorop staat.

SOLLICITEER NU

Heb jij een passie voor fietsen en wil je aansluiten bij ons gedreven team? Dan ben jij de juiste kandidaat voor ons.

We kijken uit naar jouw CV en motivatie!

Solliciteer