TREK bikes is ontstaan uit het geloof van één man in een nieuwe vorm van een bedrijf runnen. Dick Burke startte met TREK in een schuur in het zuiden van Wisconsin vanuit de eenvoudige principes die ons vandaag de dag nog altijd de weg wijzen: Bouw aan duurzame dingen – herinneringen, relaties, fietsen, een merk – en laat een spoor van positieve veranderingen na.

B2B Coördinator

trek logo

Er werken bij ons artiesten, avonturiers, ontwerpers, pioniers, ingenieurs, verhalenvertellers, dromers en uitvinders – stuk voor stuk gedreven door een sterk geloof in de kracht van fietsen. Wij willen een afspiegeling zijn van de maatschappij en zijn op zoek naar mensen met een diversiteit aan achtergronden en ervaringen om gezamenlijk een krachtig team te kunnen vormen. Sluit je bij ons aan en bouw mee aan onze missie;

‘’We bouwen alleen producten waar we gek op zijn,we geven onze klanten ongelofelijk veel aandacht en we veranderen de wereld door meer mensen op de fiets te krijgen.’’

Wat ga je doen?

Als B2B Coördinator (Fulltime) ben je verantwoordelijk voor het creëren, managen en onderhouden van de content op het B2B platform. B2B is een dealerplatform waarmee TREK in contact staat met haar dealers. Op B2B vindt een dealer informatie over TREK fietsen en accessoires, nieuwsitems en technische documenten. Dealers kunnen op B2B ook bestellingen plaatsen, managen en volgen. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat de TREK klanten optimaal gebruik kunnen maken van al deze functionaliteiten.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het TREKUniversity portaal waarop talloze online trainingen staan waarmee TREK dealers en medewerkers zich kunnen ontwikkelen in de kennis van de producten. Je zorgt ervoor dat het portaal optimaal werkt en dat de content up to date is.

Hoofdverantwoordelijkheden

  • Coördineren, creëren en onderhouden van content
  • Vertalen van Engelstalige artikelen naar de lokale talen en markten
  • Informeren interne organisatie over nieuwe content
  • Aanmaken en onderhouden van gebruikersaccounts
  • Signaleren en oplossen van technische issues
  • Telefonische ondersteuning aan en training van dealers met betrekking tot het gebruik van B2B en TREKUniversity
  • Bewerken en uploaden van logos en afbeeldingen
  • Opstellen rapportages
  • Vertalen, ontwikkelen en versturen e-nieuwsbrieven
  • Up to date houden dealer locator/dealer search functionaliteit
  • Onderhouden e-mailadressen

Wij zoeken iemand die

  • Beschikt over een goed taalgevoel zodat je in staat bent om de internationale content te vertalen naar de lokale markt
  • Goed is in het managen van tijd en projecten
  • Initatief en verantwoordelijkheid neemt
  • Signaleert en acteert daar waar verbeteringen zijn te realiseren
  • Een klant- en servicegerichte instelling heeft
  • Zelfstandig kan werken

Wat neem je mee naar TREK?

  • MBO+ denk- en werkniveau
  • Minimaal 2 jaar Customer Service ervaring
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een projectmanagement rol
  • Passie voor fietsen
  • Vloeiend in Nederlands en Engels en bij voorkeur ook Frans
  • Bovengemiddelde IT skills

Wat bieden wij?

Je krijg een warm welkom in de TREK-familie. Wij hebben aandacht voor jou als persoon en dat betekent dat we er alles aan doen om jou te laten slagen in je job. We bieden interne en externe opleidingen om je kennis te vergroten en je te ondersteunen op je werkplek.

Je komt te werken in het Benelux hoofdkantoor in Harderwijk en maakt deel uit van het Benelux Customer Care team. Je hebt Nederlandse collega’s maar je hebt ook veel contact met collega’s in andere landen zoals de VS en de UK.

De TREK Benelux Customer Care afdeling wil de beste Customer Care afdeling zijn in de fietsenbranche. Dit vertaalt zich in het dagelijks bieden van geweldige gastvrijheid aan onze in- en externe klanten. Vertrouwen, respect, verantwoordelijkheid en persoonlijke groei zijn kernwaardendie vast zijn verankerd in de cultuur van de afdeling.

De arbeidsvoorwaarden zijn natuurlijk prima in orde. Tot slot zijn er bijkomende voordelen zoals een mooie prijs voor zo’n toffe TREK fiets of accessoires.

Enthousiast?
Heb je zin om bij ons aan de slag te gaan, wij ontvangen graag jouw CV via e-mail!